17 December 2010

Winter of me

Salutare! A trecut ceva vreme de cand nu ne-am mai auzit...cel putin pe canalul asta.
Ete cum a mai trecut un an...sa dea naiba daca am vazut Craciunul asta...e fix ca o bordura peste care te impiedici. A fost ceva atat de neasteptat incat cand m-am uitat pe calendar si am vazut ca saptaman viitoare va trebui sa le arat celor pe care ii iubesc ... ca ii iubesc : | .... deci ar terbui sa stie ca nu asta este modalitatea de a-i arata persoanei dragi ca tii la ea... In sfarsit...epoca Hormonica & Colombeanu isi pune amprenta pe fiecare dintre noi..fei ca ne dam seama sau nu....trist. Adevarul este ca parca este altceva cand prietenul tau iti spune ca te iubeste in momentul in care tu te oglindesti in inelul pe care ti l-a cumparat...deja poti sa pui un pret pe sentimentul respectiv.. : )) Defapt...bijutierul ar trebui sa se numeasca „ Bacanie de iubire”...ala care a zis ca dragostea nu putea fi cumparata era un cretin! Anyway, Craciunul peste o saptamana! Frate, te panichezi putin! Chiar daca zici: Sa moara naiba, anul asta imi iau ceva mie! Anul trecut am facut cadouri tuturor si m-am trezit cu o ciocolata si un caine homosexual care canta ca nebunu YMCA...Anul asta..vorba lui George din Seinfeld cand a zis „Summer of George”..ei bine a venit momentul pentru „Winter of me”... : ))

1 comment: